З 28 по 30 жовтня 2024 року відбудеться проведення акредитаційної експертизи у дистанційній формі за спеціальністю «205 Лісове господарство» освітньої програми «Лісове господарство» (ІD у ЄДЕБО 13954) за другим рівнем вищої освіти (справа №2201/АС-24)
Програма роботи експертної групи
Час | Зустріч або інші активності | Учасники |
День 1 – (28.10.2024) | ||
08:45–09:00 |
Пробна відеоконференція (перевірка готовності учасників, якості звуку, зображень тощо). | Члени експертної групи: Мельник Т. І., Кайдик О. Ю., Новік Б. Ю. |
09:00–09:30 |
Організаційна зустріч
з гарантом ОП (відеоконференція) |
Члени експертної групи; Гарант ОП ‒ Заїка В. К. |
09:30–09:45 | Підготовка до зустрічі 1 | Члени експертної групи |
09:45–10:15 |
Зустріч 1 з керівником та менеджментом ЗВО (відеоконференція) |
Члени експертної групи;
Т. в. о. ректора – Шарин С. В.; Перший проректор – Якубів В. М.; Проректор з науково-педагогічної роботи – Запухляк Р. І.; Декан факультету природничих наук ― Случик В. М.; Завідувач випускової кафедри – Клід В. В.; Гарант ОП ‒ Заїка В. К. |
10:15–10:30 | Підведення підсумків зустрічі 1 та
підготовка до зустрічі 2 |
Члени експертної групи |
10:30-11:00 |
Зустріч 2 з авторами відомостей про самооцінювання
(відеоконференція) |
Члени експертної групи;
Автори відомостей про самооцінювання |
11:00–11:15 | Підведення підсумків зустрічі 2 та підготовка до зустрічі 3 | Члени експертної групи |
11:15–12:15 |
Зустріч 3 з академічним персоналом (відеоконференція) |
Члени експертної групи; Гарант ОП
НПП, які безпосередньо відповідають за зміст освітньої програми, а також реалізовують ОП з циклів загальної підготовки, професійної підготовки та вибіркових освітніх компонентів за вибором здобувачів ВО) |
12:15–12:30 | Підведення підсумків зустрічі 3 та підготовка до зустрічі 4 | Члени експертної групи |
12:30‒13:30 |
Зустріч 4 із адміністративним персоналом (відеоконференція) |
Члени експертної групи;
Начальник навчально-методичного відділу – Солонець І.Ф.; Директор Центру забезпечення якості освіти – Кузь М.В.; Директор навчально-наукового центру дистанційного навчання та моніторингу освітньої діяльності – Івасюк І.Я.; Голова Комісії з питань етики та академічної доброчесності ‒ Кохан Н.В.; Директор Інформаційно-обчислювального центру – Аннич А.Б.; Директор навчально-наукового центру професійної кар’єри та освіти впродовж життя – Нагорняк М. М. ; Керівник навчально-наукового центру студентського розвитку ‒ Тимчук М. В.; Начальник відділу кадрів – Смішко О.В. |
13:30-13:40 | Підведення підсумків зустрічі 4 і підготовка до зустрічі 5 | Члени експертної групи |
13:40–14:30 | Обідня перерва | |
14:30-15:15 |
Зустріч 5 з представниками студентського самоврядування (відеоконференція) |
Члени експертної групи;
Представники студентського самоврядування (від органів студентського самоврядування ЗВО, які відповідають за участь студентів у внутрішній системі забезпечення якості вищої освіти; від органів студентського самоврядування факультету, у якому реалізовується ОП): Голова студентського сенату; Заступник голови студентського сенату; Сенатор факультету природничих наук. |
15:15–15:30 | Підведення підсумків зустрічі 5 і підготовка до зустрічі 6 | Члени експертної групи |
15:30–16:30 | Зустріч 6 випускниками (відеоконференція) | Члени експертної групи;
Випускники ОП Лісове господарство різних років |
16:30–16:45 | Підготовка до відкритої зустрічі | Члени експертної групи |
16:45‒17:30 |
Відкрита зустріч
(відеоконференція) |
Члени експертної групи;
усі охочі учасники освітнього процесу (крім гаранта ОП та представників адміністрації ЗВО). |
17:30–18:00 |
Підведення підсумків відкритої зустрічі. Підведення підсумків відкритої зустрічі і першого дня дистанційного візиту. | Члени експертної групи |
День 2 – (29.10.2024) | ||
08:45–09:00 | Організаційна зустріч між експертами | Члени експертної групи |
09:00–10:30 |
Огляд матеріально- технічної бази, що використовується під час реалізації ОП (відеоконференція) |
Члени експертної групи; Гарант ОП
Заступник декана факультету природничих наук з наукової, виховної та профорієнтаційної роботи – Бєлова Н. В.; Завідувачка агролісівничої лабораторії – Турак О. Д.; особи, задіяні у демонстрації |
10:30–10:45 |
Підведення підсумків огляду матеріально-технічної бази та підготовка до зустрічі 7 | Члени експертної групи |
10:45–11:45 |
Зустріч 7 зі здобувачами ОП (відеоконференція) |
Члени експертної групи;
Здобувачі вищої освіти денної та заочної форми навчання, які навчаються на ОП «Лісове господарство» (2-3 здобувачі з кожного року навчання) |
11:45-12:00 | Підведення підсумків зустрічі 7 і підготовка до зустрічі 8 | Члени експертної групи |
12:00-13:00 | Зустріч 8 із допоміжними структурними підрозділами (відеоконференція) | Члени експертної групи
Завідувач відділу міжнародних зв’язків – Сигидин М. М.; Завідувач навчально-виробничої лабораторія виховної та психолого-педагогічної роботи – Романкова Л. М.; Директор наукової бібліотеки – Дзумедзей Р. О.; Начальник науково-дослідної частини – Григорук І. І.; Відповідальний секретар приймальної комісії – Плець І. І. |
13:00–13:10 | Підведення підсумків зустрічі 8 | Члени експертної групи |
13:10–14:00 | Обідня перерва | |
14:00–14:15 | Підготовка до резервної зустрічі | Члени експертної групи |
14:15–15:30 | Резервна зустріч | Члени експертної групи;
Особи, додатково запрошені на резервну зустріч |
15:30–15:45 | Підведення підсумків резервної
зустрічі і підготовка до зустрічі 9 |
Члени експертної групи |
15:45–16:45 | Зустріч 9 з роботодавцями | Члени експертної групи;
Представники роботодавців, що залучені до здійснення процедур внутрішнього забезпечення якості вищої освіти на ОП, стейкголдери, що приймали участь в розробці та рецензуванні ОП та інші. |
16:45–17:00 | Підведення підсумків резервної зустрічі і підготовка до фінальної зустрічі | Члени експертної групи |
17:00–17:30 | Фінальна зустріч | Члени експертної групи;
Т. в. о. ректора – Шарин С. В.; Перший проректор – Якубів В. М.; Проректор з науково-педагогічної роботи – Запухляк Р. І.; Декан факультету природничих наук ― Случик В. М.; Завідувач випускової кафедри – Клід В. В.; Гарант ОП ‒ Заїка В. К. |
17:30‒18:00 | Підведення підсумків другого дня дистанційного візиту. Робота з документами. Документи надсилаються на електронну пошту або надаються коректні посилання на сайті ЗВО та робота в модулі запитів в електронній системі | Члени експертної групи |
День 3 – (30.10.2024) | ||
09:00–18:00 | «День суджень» – внутрішні зустрічі експертної групи | Члени експертної групи |
Програма роботи експертної групи – завантажити